گروه : آرشیو
ایسنا نوشت: توزیع نیروی برق تبریز در چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران در بخش فرهنگسازی، در شاخه دیوار نویسی با محتوای مدیریت مصرف، پس از داوری، حائز کسب رتبه برتر شد.
بدین منظور محمد سلطانی فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدا لوحی از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز تقدیر کرد.
«در متن این لوح آمده است: هیئت داوران "چهارمین دوره جشنواره تبلیغات ایران" ضمن بررسی آثار ارسالی، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز را در بخش تبلیغات فرهنگی ، شایسته دریافت لوح تقدیر ویژه هیئت داوران دانست. امید است شاهد استمرار توفیقات و ارائه آثار ارزشمند شما در دوره های بعدی باشیم.
جشنواره تبلیغات ایران به عنوان بزرگترین رویداد رقابتی سالم با هدف معرفی و تقدیر از الگوها و آثار برتر تبلیغاتی، ارتقای کیفیت تولیدات تبلیغاتی و بهینهسازی هزینههای تبلیغات در کشور، چهارمین دوره خود را برگزار کرد.
در تشریح این جشنواره گفتنی است: امروزه نقش و اهمیت تبلیغات در پیشبرد اهداف سازمان ها و شرکت ها، سازمان های پیشرو، بر کسی پوشیده نیست. درواقع، هر روز جایگاه تبلیغات در دنیای اطلاع رسانی، کسب و کار و فعالیت های ترویجی، پررنگ تر و قوی تر می شود.
به نظر می رسد برپایی جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد انتخاب آثار فاخر ، جذاب ، اثربخش و خلاق، از یک سو به تقویت تبلیغات در ابعاد ساختاری و محتوایی کمک خواهد کرد و از سوی دیگر زمینه های مناسبی برای رتبه بندی شرکت های تبلیغاتی و نیز تعامل مناسب بین آن ها و شرکتهای تبلیغاتی تولید کننده اقلام تبلیغاتی به دست خواهد داد.
امید آنکه این حرکت علمی – فرهنگی و هنری، گامی ثمربخش برای اعتلای تبلیغات در کشورمان باشد.»
https://hamnava.ir/News/Code/17584
0 دیدگاه تایید شده