×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
برای تقویت فضای نشاط و امیدواری در جامعه نیازمند برنامه‌های عملیاتی هستیم

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان، افزود: گسترش فضای سبز و امکانات تفریحی، اشتغال‌زایی، حمایت از حقوق شهروندی، گسترش فضاهای ورزشی و رفع موانع ازدواج از عواملی هستند که می‌توانند به تقویت فضای نشاط در جامعه کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه همه مردم باید از امکانات مناسب زندگی برخوردار باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در رسیدگی به مناطق محروم و کم‌برخوردار اهتمام بیشتری داشته باشند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه باید در جلسات کارگروه، مسائل به صورت کاربردی و عملیاتی بررسی شود، افزود: طرح مسائل کلی و کلان، سودبخش نیست و در حل مسائل اجتماعی تاثیری ندارد.
راستگو تاکید کرد: موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز مانند موضوعات عمرانی قابل اندازه‌گیری هستند، بنابراین دستگاه‌ها در ارائه گزارش عملکرد فرهنگی و اجتماعی، باید گزارش کمی ارائه کنند.
وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی های لازم در خصوص مباحث اجتماعی و فرهنگی باید قبل از بروز مشکلات انجام گیرد و برای انجام کارهای فرهنگی جامعه هدف نیز باید مشخص شود.
راستگو افزود: برخی دستگاه‌ها مثل کمیته امداد و سازمان بهزیستی جامعه هدف مشخص‌تری دارند، برخی دیگر از دستگاه‌ها هم خدمات‌شان عمومی است، در هر حال دستگاه‌ها باید مخاطب شناسی کنند و برنامه‌ریزی آنها متناسب با جامعه هدف باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.