×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 22 مهر 1403  .::.   برابر با : Sunday 13 October 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 26074 خبر
بخاری‌های هرمتیک جایگزین بخاری‌های معمولی می‌شود

به گزارش همنوا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، یونس نجفی با بیان اینکه جایگزینی بخاری های هرمتیک با سایر بخاری ها به دلیل بازدهی بالا منجر به کاهش ۵۰ درصدی مصرف گاز می شود، افزود: نصب چهار هزار بخاری هرمتیک برای سال ۱۴۰۳ هدف گذاری شده که در سه ماهه اول سال جاری یک هزار و ۸۵۰ مورد محقق شده است.

نجفی با اشاره به سیاست های حمایتی از قشرو محروم جامعه و عمل به مسئولیت های اجتماعی اظهار کرد: تاکنون یکهزار و ۷۰۰ مورد از بخاری های هرمتیک به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافته است.

وی در مورد برنامه های راهبردی حوزه مصرف انرژی و کربن اظهار کرد: اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ها، استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس، نصب بخاری های هرمتیک برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، عقد تفاهم نامه های همکاری با موسسه های علمی و پژوهشی و همچنین دستگاه های اجرایی ذیربط در مدیریت مصرف گاز و حفظ سرمایه های ملّی از جمله برنامه های اجرایی در حوزه مصرف انرژی و کربن خواهد بود.


رئیس بهینه سازی مصرف انرژی و کربن شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: اعتبار کل پروژه های مصرف انرژی و کربن در سال جاری یک هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.