×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402  .::.   برابر با : Tuesday 19 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25249 خبر
انهدام یک تیم تروریستی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش همنوا، سردار احمدعلی گودرزی در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ خداآفرین در جمع خبرنگاران با اشاره به توان دفاعی و اطلاعاتی بالای مرزبانان، گفت: تمام مرزهای کشور زیر رصد اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانی قرار دارند.

وی اضافه کرد: با ارتقاء آموزش های تخصصی به مرزبانان و استفاده از تجهیزات نوین در کنار ایمان مرزنشینان، امروز امنیت و اقتدار کامل در مرزهای کشور به خصوص شمال و شمال غرب کشور وجود دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه با هر گونه تردد غیرقانونی و اقدام مسلحانه در مرزهای کشور به شدت برخورد می‌کنیم و پاسخ ما به متجاوزان سخت و کوبنده خواهد بود، افزود: اخیرا یک تیم تروریستی هفت نفره به همراه تجهیزات نظامی و مقادیری سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی خداآفرین در استان آذربایجان شرقی منهدم شد.

گودرزی همچنین به عملیات موفق‌آمیز دیگر مرزبانان در مرزهای استان آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: مرزبانان مجاهد هنگ مرزی ارومیه با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و رصد شبانه روزی معابر مرزی، در شرایط بسیار سخت و نامساعد جوی موفق شدند در منطقه آلوده به اشرار و عناصر ضد انقلاب 30  قبضه سلاح شکاری را قاچاقچیان کشف و آنها را زمین‌گیر کنند.

گودرزی ضمن تذکر به کشورهای همسایه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری با ثبات و مقتدر است، افزود: به همسایگان‌مان توصیه می‌کنیم اجازه ندهند اشرار از خاک آنها علیه کشور ما اقدام کنند.

وی با اشاره به تحرکات اخیر در پشت مرزهای کشورمان گفت: ما در چند روز اخیر یک تیم تروریستی را که به داخل کشور نفوذ کرده بود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمک نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و به طور کامل منهدم کردیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی انتظامی کشور تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی خوبی در مرزهایمان داریم و این اشراف باعث شده در طول مرزهای هشت هزار و 755 کیلومتری کشور، امنیت و ثبات برقرار باشد.

 

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.