×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : شنبه 1 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Saturday 20 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25369 خبر
اقدامات نمایشی آمریکا هیچ خللی در محبوبیت سپاه ایجاد نمی کند

به گزارش همنوا به نقل از ایسنا حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: قراردادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان تروریستی یک اقدام نامشروع بوده و نشانگر ضعف آمریکا در برابر ملت ایران و نیروهای مسلح و سپاه است.
وی یادآور شد: حماسه‌های سپاه در هشت سال دفاع مقدس، بازسازی خرابه‌های پس از جنگ هشت ساله، مقابله در جبهه میدانی با گروه تروریستی و داعش و نقش‌آفرینی در کمک به مردم سیل‌زده در کشور از جمله لرستان، خوزستان و گلستان‌ بر کسی پوشیده نیست.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان این‌که  این اقدام نمایشی آمریکا نمی‌تواند هیچ خللی در محبوبیت  مردمی این نیرو ایجاد کند، گفت: این اقدام آمریکا ناشی از کینه آن از موفقیت‌های سپاه پاسداران در میدان‌های گوناگون است؛ لذا محبوبیت سپاه پاسداران با این اقدام احمقانه روز به روز در بین مردم بیشتر می‌شود.
وی با بیان این‌که این فریب‌ها گریبان گیر خود ترامپ خواهد شد، افزود: این گونه اقدامات هیچ گونه تاثیری برای رسیدن به آرمان‌ها ما نداشته و دشمن نمی‌تواند تفرقه‌ای بین مردم و نیروهای مسلح ایجاد کند؛ بلکه روز به روز وحدت و همدلی بین آن‌ها عمیق تر می‌شود.
امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که آمریکا نمی‌تواند با این کارها ما را بترساند، تصریح کرد: دولت باید در مقابل این اقدام نامشروع آمریکا، اقدامات متقابلی انجام دهند تا هیأت حاکمه آمریکا که خود عامل تشکیل و تاسیس گروه‌های تروریستی است، از این اقدام احمقانه خود پشیمان شود؛ البته طرح «تروریستی اعلام کردن سپاه» از زمان جورج بوش بود و موضوع جدیدی نیست.
وی در ادامه با اشاره به سفر نخست وزیر کشور عراق به ایران، عنوان کرد: در این سفر، دستاوردهای سفر رییس جمهور ایران به عراق تکمیل شد و نشان داد که رابطه صمیمی بین دو کشور وجود دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  اظهار کرد: گرانی پیاز و سیب زمینی هیچ گونه ارتباطی به تحریم‌ها ندارد و تمامی این مسائل نشانه بی تدبیری است.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر در صدد این هستند که جلوی صادرات گرفته شود؛ اما این موضوع باید در زمان مکرر انجام می‌شد تا این مسائل پیش نمی‌آمد.
خطیب نماز جمعه این هفته در رابطه با قطع درختان جنگل‌های ارسباران نیز بیان کرد: از مسئولان ذیربط خواستاریم تا عنایت ویژه به این موضوع داشته و اقداماتی در راستای کنترل آن انجام دهند تا وقتی هوای شهر آلوده شد به دنبال تشکیل ستاد بحران نباشیم.
وی ضمن تبریک روز ارتش، خاطرنشان کرد: ارتش سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته و امروز ما بر ارتش افتخار می‌کنیم.
وی همچنین ضمن تبریک روز پاسدار از حضور سپاهیان با لباس نظامی در نماز جمعه تشکر و قدردانی کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که تزئین خیابان‌ها در نیمه شعبان کم رنگ شده است، متذکر شد: انتظار می‌رود بازار، مساجد، مدارس و ادارات به میدان آماده و رنگ و بوی شعبانی به خیابان‌ها بدهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.