×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه 28 فروردین 1403  .::.   برابر با : Tuesday 16 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25356 خبر
اقتدار سرمربی تراکتور و بی‌حاشیه شدن تیم/بردیف «بله قربان‌گو» نشد

به گزارش همنوا، تمرینات پیش فصل تیم‌های لیگ برتری در حالی آغاز شده است که بار دیگر می‌توان تیم‌های مدعی قهرمانی را با توجه به شرایط آنها برای فصل آینده مشخص کرد و عملکرد نقل و انتقالاتی آنها را سنجید.

تراکتور تبریز پس از تأخیر چند روزه در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی بالاخره با یک مربی معروف خارجی دیگر به توافق رسید. «قربان بردیف» یکی از مربیان سرشناس فوتبال روسیه پس از بازدید از امکانات تراکتور تبریز و مشورت با سردار آزمون بازیکن سابق خود در روستوف و روبین کازان روسیه، پیشنهاد این باشگاه ایرانی را پذیرفت.

او که با تجربه‌های فراوان بین‌المللی وارد روسیه شد نخستین چالش داخلی با مالک تراکتور را به خوبی پشت سر گذاشته است. سرمربی ترکمن الاصل تراکتوری‌ها در نخستین گام به آنالیز خریدهایی پرداخت که قبل از حضور او از سوی مسئولان تراکتور انجام شده بود.

بردیف سپس بدون توجه به اسم‌ها، شرایط فیزیکی بازیکنان تراکتور را مورد ارزیابی قرار داد تا محمد عباس زاده بهترین گلزن دو فصل اخیر این تیم به دلیل نداشتن شرایط مطلوب در آستانه خروج از لیست این تیم قرار بگیرد.

بی تعارف بودن بردیف با اسم‌ها نه تنها باعث شد عباس زاده خیلی زود به تلاش برای رسیدن به شرایط جسمانی مناسب بپردازد و آخرین شانس خود برای ماندن در تراکتور را در اردوی ترکیه پشت سر بگذارد بلکه حساب کار دست سایر بازیکنان نیز بیاید.

بردیف بدون اینکه توصیه پذیر باشد اسم محمدرضا خانزاده را که از گل گهر سیرجان به تراکتور آمده، از لیست بازیکنان تیم تا اطلاع ثانوی کنار گذاشت تا سراغ رضا یزدان دوست از صنعت نفت آبادان برود.

از سوی دیگر، آریا برزگر مهاجم جوان فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت پس از حضوری ناموفق در «ویتبسک بلاروس» تصمیم گرفت شانس خود را در تراکتور بیازماید اما بردیف برای قبول او خواستار حضور تستی این بازیکن در تمرینات پیش فصل تیمش شد.

برزگر نیز توانست اعتماد بردیف را جلب کند تا احتمالاً پس از بازگشت این تیم از اردوی ترکیه قراردادش را با باشگاه تبریزی امضا کند.

باشگاه تراکتور تبریز خریدهای مهم خود همچون «صفا هادی» و «ریکاردو آلوز» را نیز با نظر مستقیم بردیف انجام داد تا این مربی حرف اول و آخر را در بحث فنی این تیم بزند.

تراکتور در حالی از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی دور از حاشیه و با قدرت کامل بردیف در مسائل فنی امور خود را آغاز کرده است که محمدرضا زنوزی مالک این تیم احتمالاً بر خلاف سال‌های قبل کمترین نقش را در این امور دارد.

شاید مالک متمول نیز به این باور دست یافته که موفقیت تراکتور در گرو بی حاشیه بودن خودش است تا این تیم بار دیگر برای جنگیدن در مسیر قهرمانی فوتبال باشگاهی کشور مبارزه کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.