×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Sunday 28 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25408 خبر
استاندار جدید به تمام مسایل و مشکلات واقف است

به گزارش همنوا، حجه‌الاسلام آل هاشم در جلسه تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور، معاون سیاسی وزیر کشور و دیگر مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات دکتر پورمحمدی گفت: انتخاب استاندار آذربایجان شرقی در هفته وحدت را به فال نیک می‌گیریم و با توجه به اینکه جناب آقای خرم در چهار سال گذشته که در استان مسوولیت دارند با مشکلات آشنا هستند، امیدواریم که عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

وی افزود: آقای خرم در روزهای سخت کنار مردم بوده‌اند، پس از شیوع کرونا در همکاری با خیرین و تهیه بسته‌های معیشتی نقش‌آفرینی کرده‌اند، به مسایل مرزی وقوف کامل دارند و در جریان آشوب سال ۹۸ در مرز کشور ایشان با درایت کامل ایفای نقش کردند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی همچنین اظهار کرد: از تمام کسانی که در میدان انتخابات حضور گرم و‌موثر داشته‌اند خواهش می‌کنم که با وحدت کامل در کنار استاندار و مسئولان اجرایی استان باشند تا مشکلات استان در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، معدنی، اجتماعی و به خصوص مشکل دریاچه ارومیه هرچه سریع‌تر حل شود.

وی تاکید کرد: جناب خرم در تمام حوزه‌ها فعالیت چشمگیر داشته‌اند و نسبت به مسایل استان به‌روز هستند و امیدواریم ایشان با استفاده از نیروهای جوانان و نخبگان بتوانند در راستای حل مشکلات استان گام‌های موثر بردارند.

حجه‌الاسلام آل‌هاشم در پایان گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم در راستای منویات رهبر بیانیه‌ی گام دوم انقلاب و مخصوصا در راستای حل مسائل و مشکلات استان، مسئولان اجرایی را یاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.