×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : جمعه 7 اردیبهشت 1403  .::.   برابر با : Friday 26 April 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25398 خبر
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از اعتبار سفر استانی رئیس جمهور برای عینالی تبریز

به گزارش همنوا، عابدین خرّم در مراسم گرامی‌داشت روز ملی درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی در تفرجگاه عینالی ( عون بن علی ) تبریز، گفت: حمایت‌های لازم از سوی مدیریت استان و شهرداری تبریز انجام می‌شود تا در سال آینده شاهد گسترش فضای این تفرجگاه تا ۱۵۰ هکتار باشیم.

تفرجگاه کوهستانی عینالی با پنج هزار و ۶۰۰ هکتار وسعت در شمال شهر تبریز واقع شده و بزرگ ترین تفرجگاه کوهستانی کشور به شمار می رود.

استاندار آذربایجان شرقی این مجموعه را به مثابه مجرای تنفسی شهر تبریز توصیف کرد و گفت: ضمن تلاش و اهتمام جدی برای حفظ و گسترش این مجموعه، باید امکانات لازم برای آرامش و ایمنی مردم و گردشگرانی که اوقات خود را در آن سپری می‌کنند فراهم شود.

وی با اشاره به منابع پیش‌بینی‌شده توسط شورای شهر و شهرداری تبریز برای گسترش این مجموعه، گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به این امر اختصاص می‌یابد و از سازمان توسعه و عمران عون بن علی انتظار داریم به صورت جدی برای تحقق این موضوع تلاش کند.

خرّم خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم تا مجموعه عینالی تا سد شهید مدنی گسترش یافته و ضمن گشایش راه‌های دسترسی جدید، زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی آن نیز تکمیل شود.

استاندار آذربایجان شرقی با گرامی‌داشت روز ملی درخت‌کاری و منابع طبیعی، گفت: زندگی با طبیعت معنا می‌یابد و زیبایی طبیعت هم به وجود درختان و فضای سبز وابسته است که همه آحاد جامعه باید برای حفظ و نگهداشت آن تلاش کنند.

در حاشیه این مراسم که با حضور مسئولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، چندین اصله نهال در مجموعه تفرجگاه عینالی کاشته شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.