×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
اجازه ندهید هوچی‌گری، بدعت شود

به گزارش همنوا انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات استان در نامه ای به دادستان آذربایجان شرقی نسبت به مسائل پیرامون  «روزنامه ساقی آذربایجان» واکنش نشان داد.

ریاست محترم دادگستری استان آذربایجان شرقی 

سلام‌علیکم؛
      احتراماً ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های آن مقام محترم از رسانه‌ها و مطبوعات استانی، معروض می‌دارد که در هفته گذشته تیتر اول «روزنامه ساقی آذربایجان» در خصوص نحوه ترور شهید والامقام دکتر فخری‌زاد، باعث برخی اظهارنظرها و انتقادات شده است. 
بدیهی است هر شهروندی می‌تواند نسبت به مطالب منتشره در مطبوعات و رسانه‌ها  نظر مثبت و منفی داشته باشد، یا جوابیه ارسال کند و حتی به مراجع قضایی شکایت بَرَد، ولی متاسفانه برخی افراد به بهانه انتقاد، علاوه بر هتک حرمت به نشریه مذکور در فضای مجازی، در جلوی دفتر کار آقای مسعود برزگر جلالی مدیر مسئول آن روزنامه نیز اقدام به هوچی‌گری، آبروریزی، تهدید و فحاشی نموده‌اند. 
بی‌شک این بدعت ناپسند، نه‌تنها حرمت دستگاه قضا را خدشه‌دار می‌کند، بلکه به هرج‌ و مرج عمومی نیز دامن زده و عملاً استقلال نشریات را در بازگویی مطالب  زیر سوال می‌برد. 
لذا خواهشمنديم در صورت صلاح‌دید، ضمن برخورد با متخلفین امر، زمینه شفاف‌سازی بیش از پیش استقلال رسانه‌ای و برخورد با متخلفین را مبذول فرمایید. 

انجمن صنفی مدیران مسئول مطبوعات استان

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.