×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
آقازاده‌ها در شهرداری تبریز!/ غلط می‌کنید اگر شورا را باور ندارید

به گزارش همنوا به نقل از فارس، رسول برگی امروز در جلسه شورای شهر تبریز ضمن  با اشاره به طرح یک ماهه ممنوعیت جذب نیرو در شهرداری اظهار کرد: طبق این طرح تمام نیرو‌هایی که در سال ۱۴۰۰ جذب شهرداری شده‌اند و رابطه سببی و نسبی با مدیران شهرداری دارند، اولا قرارداد آنها تمدید نخواهد شد و ثانیا تا پایان قرارداد یک‌ساله با آنها، حقوق حداقلی به آنها پرداخت می‌شود.

وی  تصریح کرد: جوانان شهر با تحصیلات عالی‌رتبه به شورا مراجعه می‌کنند و غرور خود را می‌شکنند و از ما کار می‌خواهند اما می‌گوییم کار وجود ندارد نه اینکه آقازاده‌ها مشغول به کار شوند.

برگی یادآور شد: شهردار تبریز شوراباور است و انتظار داریم این شوراباوری در بین کارکنان نیز ایجاد شود مدیر شهرداری را به شورا دعوت کرده‌ایم تا از پایمال شدن حق مردم بپرسیم بعد از خروج از شورا گفته من دیگر به شورا نمی‌آیم که باید گفت شما غلط می‌کنید اگر شورا را باور ندارید به شورا می آیید.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با بیان ‌اینکه اصحاب رسانه عضو چهاردهم شورا هستند، اضافه کرد: امیدواریم در این زمینه همواره خبرهای خوب را مخابره کنند.

وی با اشاره به روز پست افزود: تاریخ پست به زمان هخامنشیان باز‌می‌گردد که از طریق چاپار بوده و در زمان ناصرالدین شاه وزارتخانه شد و امروز نیز پستچی‌ها با تمام توان مرسولات مردم را در امنیت به دستشان می‌رسانند.

رسول برگی با بیان اینکه شورای ششم و شهردار منتخب توجه ویژه‌ای به مناطق کم برخوردار و حاشیه‌نشین دارد، متذکر شد: روز بلایای طبیعی نیز در این روزهاست که لزوم توجه به این حوزه نیز وجود دارد.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: تلاش‌های حافظان نظم و امنیت کشور ادامه داد و با تلاش بی‌وقفه تمام نیروی‌های مسلح امروز شاهد امنیت در کشور هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.