×

منوی اصلی

اخبار ویژه

امروز : پنجشنبه 9 فروردین 1403  .::.   برابر با : Thursday 28 March 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25280 خبر
کتاب «خون دلی که لعل شد» در صدر فروش انتشارات انقلاب اسلامی

به گزارش همنوا به نقل از فارس، کتاب  «خون دلی که لعل شد»، در صدر فروش انتشارات انقلاب اسلامی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، «خون دلی که لعل شد»، «فتنه تغلب»، «آموزش مصور احکام»، «هندسه‌ی انقلاب»، «صلح امام حسن(ع)، «همرزمان حسین(ع) و «معیشت مومنانه» در این روزها از کتابهای پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران است.

کتاب «ارمغان»، مشتمل بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیانات رهبر معظم انقلاب را به تازگی همزمان با برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه کتاب منتشر کرده است.

این اثر شامل شش بخش است که در بخش نخست، مفهوم شناسی کارآمدی و رابطه‌ آن با دستاوردها ارائه شده است. بخش دوم کتاب به بیان اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی از جمله؛ آرمانهای فرهنگی، اجتماعی و علمی، اهداف و آرمانهای سیاسی و اهداف و آرمانهای اقتصادی، اختصاص یافته است.

در بخش سوم کتاب امکانات و ظرفیت‌های موجود نظام اسلامی اعم از امکانات مادی و غیرمادی مورد بررسی قرار گرفته است. موانع پیش روی انقلاب اسلامی عنوان بخش چهارم از این کتاب است که با تقسیم موانع موجود به موانع بیرونی و درونی این بحث را در بر گرفته است. در بخش پنجم با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح جهان، سیاست، اقتصاد، دین و ...، پیشرفتهای ایران در عمق و سطح مورد توجّه قرار گرفته است.

در نهایت در بخش پایانی این کتاب به ضرورت تلاش برای کم کردن فاصله با حکومت اسلامی مطلوب و مراحل دستیابی به تمدّن جهانی اسلامی پرداخته شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.