یکشنبه ۱ام مهر ۱۳۹۷ , Sunday 23rd September 2018

دی ۲۲ام, ۱۳۹۶

کد خبر : 151542

مدیران علل عقب ماندگی طرح‌ها و تسهیلات مصوب را به صورت مکتوب تحلیل کنند/ کار ثواب در حل مشکل است نه طرح مشکلات

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه پنجره واحد، ضامن پاسخگویی مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش هم نوا به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، کریم مهری در جلسه شورای مدیران سازمان اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه پنجره واحد که در راستای دولت الکترونیک انجام می‌گیرد کار ارزشمندی است که بازه زمانی پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی در آن قابل مشاهده بوده و ایستگاه‌های مشکل آفرینی مدیر پاسخگو در آن مشخص و قابل ردیابی است و نباید مورد سهل‌انگاری واقع شود.

وی گفت: باید مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه در مهلت تعیین شده قبول یا رد تقاضا را با دلایل متقن درج کنند، بعد از مهلت منقضی هیچ اقدامی قابل قبول نیست از این رو تمام مسوولان باید جدی و پویا باشند و با سامانه مأنوس گردند.

مهری ادامه داد: ثمره اصلی نظام جمهوری اسلامی جلب رضایت مردم است و باید در این راستا تلاش کنیم، در مراجعات مردمی باید کار مردم در زمان معلوم قبول یا رد با دلایل قانونی اعلام شود تا فرد مراجعه‌کننده، بتواند در اصلاح کارش تلاش کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: باید مدیران نتایج جلسات شهرستانی، استانی و سازمانی را به پرسنل خود منتقل کنند تا کارکنان توجیه شوند، نیروهای کاری تشویق و کارکنان مخل و غیرهمسو مجاب شوند.

وی تصریح کرد: مدیران سازمان علل عقب‌ماندگی طرح‌ها و تسهیلات مصوب را به صورت مکتوب تحلیل کنند و راهکار پیشنهاد کنند، بازگوئی مشکلات هنر نیست کار ثواب در حل مشکل است نه طرح مشکلات.

مهری گفت: مدیران شهرستان برای چاره‌جویی و حل مشکلات بخش کشاورزی، استفاده بهینه از ظرفیت فرمانداران را در اولویت‌کاری خود قرار دهند تا کسب نتیجه مطلوب موضوع را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط :



دیدگاهها (۰)



آخرین اخبار